Hello world!

Okey… här är jag alltså, världen.

Det är bara att erkänna, jag är grön. Nybörjare på wordpress som synes, men överhuvudtaget ganska grön. Gillar greenpeace, våren, trädklättring och friluftsliv. Kanske ingen stor fan av grön algtillväxt på huset, men annars.

På darriga ben trasslar jag mig så iväg in i djungeln av teman och snygga layouts med en ganska stor övertygelse att sluta just med någon sorts darrigt trassel. Vi ses när jag gått vilse.

Om vardagsmos

Beteende- och samhällsvetare med författarambitioner. Mamma till två barn och (hittills) en bok: "Bland rymdraketer och navelludd - en vardagshjältes betraktelser"
Det här inlägget postades i Familjeliv 2011. Bokmärk permalänken.

Kommentera

